2012. május 20., vasárnap

Suhancok, akikre jó lesz odafigyelni – Pósfa rulez

A Vőfélyblogon már oldallagosan említettem a Remix együttest.  A zenekar frontembere, Iván Lajos számtalan közös akciónkon mutatta büszkeségeit, fiait, amint a családi zenekarban nyomulnak. Mobilról mutatta, általában a körök szüneteiben, amikor a hangfalakból szünetzene szólt, a mobil hangszórója meg hát nem egy NR Dolby, így a srácok tehetségéről akkor bizonyosodhattam meg, amikor a tavalyi vőfélytalálkozóra beállítottak, és ott spontán dzsemmelni kezdtek az egyébként is alkalmilag összeálló együttesekkel. 
A banda időközben kiegészült egy nagybőgőssel, egy cimbalmossal és újabban egy énekesnővel is.

Tika szeretett volna a kikéréshez, a menethez és a gratulációhoz egy népi zenekart is. Én pedig szerettem volna, ha ez a zenekar három órára nem visz el annyi pénzt, amennyit a kiváló Colors vagy a Royal egy egész éjszakáért kér. Aztán amikor Körtével a teraszon ültünk, és mutatott róluk egy videót az iPadjén, akkor vertem a fejem a falba: hogyhogy ez nem jutott korábban az eszembe!!! És már hívtam is Lajost...

A Pósfa már túl van századik fellépésén, ma délelőtt pedig láttam, hogy vette le a lábáról a bősi kultúrházat. Sztem jó választás. 
Sajnos, egyelőre csak egy elég gyenge minőségű vidit találtam róluk, de ahogy ismertebbek lesznek, biztosan lesz jobb videó is. Újabb szolgáltatót ismerhettek meg, akik ott lesznek ama bizonyos napon.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.