2012. május 8., kedd

Esküvői táska 48.000 dollárért

(Nem, továbbra sem kezdtem csajblogokat olvasni, reménytelenül közéleti tartalmakat publikáló webnaplókat böngészek a továbbiakban is, de ezt tegnap a blog.hu főoldalán láttam.)
Amikor Tika megmondta, mennyibe fog kerülni a menyasszonyi ruha a kiegészítőkkel, feltettem azt a kérdést, amit szerintem minden férfi feltesz ilyenkor, vagy legalábbis a többség, jelesül, hát mi a csoda kerül ezen ennyibe (ez már több nagyon jó minőségű szerszámgép ára stb.). Aztán mikor ezt elolvastam, beláttam, még egész jól megúsztuk...


A Chanel 2012-es tavaszi/nyári, egészen elképesztő kollekciója, a tengerek csodás világát, a kagylókat, korallokat és igazgyöngyöket idéző darabjai már korábban is lenyűgöztek, de ez az esküvőkre kitalált darab egyszerűen a kvintesszenciája az összes gyönyörűségnek. A Chanel Shell Minaudieres enyhén fénylő, vagy gyöngyökkel kirakott felülete felér egy műalkotással, ráadásul az ára is ezt sugallja.

Tovább az eredeti helyre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.